Nu lossnade tungans band!

Hur ska jag fånga er uppmärksamhet? Lite humor och galenskap funkar nog så väl skulle jag tippa på! :)
Idag är det den 17 juni, James Bond går på TV:n...det var nog lite därför jag bestämde mig för att skriva blogginlägg.
 
På jobbet idag hade jag en brevidgångare som ska jobba hos oss i sommar. En nybakad studentkille på 19 år som aldrig satt sin fot i vården.
HAN VAR SÅ JÄVLA BRA!! Jag hoppas på att få jobba många pass med honom under sommaren!
Själv minns jag knappt inte min första dag inom vården...känns som jag har hållit på med detta sen jag föddes!?
Allt som va nytt och främmande då är ju vardagsmat nu :)
 
4 dagar kvar till midsommar. Jag jobbar 07.00-16.00. Efter det blir det att åka hem till byn. Ska fira med Jennifer, Micke och kidsen. Grilla, sjunga, spela gitarr och snacka skit! ;)
På midsommardagen blir det fest hos mormor i sedvanlig ordning! Då blir det grillning igen och säkerligen lekar och kubb! :)
Måndagen efter midsommar fyller jag år... 24 år...det är galet! Vart tog åren mellan studenten tills nu vägen? Allt har gått så fort! Nu sitter man med dubbelsäng, sambo och tvlicens.
 
MEN nu när det snart är festligheter på schemat vill jag bara säga ett par väl valda ord:
"Hej, tjo och klackarna i taket!
Nu visar vi helt naket hur modiga vi är.
Inga ord kan bli för stora, vad har jag att förlora?
Så är det med det!"
 
Puss och kram /Zäta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0